daniels fest

daniels fest var hur awesome som helst !! underbart folk, underbart drag.. jag gick balansgång på staketet utanför. Mattias var rätt orolig för min balans var inte den bästa så han gick bredvid mig hela tiden xD

nej men festen var seriöst urkul, hade allt en bra fest ska ha, lite drama, lite presenter, lite chips lite kortspel, lite kärlek, lite deep-talk.

jag fick en dröm att gå i uppfyllelse då jag tömde ettt glas över oskar :P han förlät mig sen för jag sov hos honom :) asnice då slapp mamma se hur dragen jag var igår .

asså orkar verkligen inte skriva mer nu, kan knappt träffa tangenterna känner jag.

Fanny och jag hade det jävligt trevligt när vi skulle ta en spontantripp till skövde xD HAHAHAHAHAHA

men nu ska jag bada och fräscha upp mig lite eftersom jag ska bort ikv igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0