filmkvällen hos daniel

tjaaa, nu har jag äntligen vaknat efter en natt full med spontaniteter :P Eller nej nu ljög jag lite, jag har hunnit med mitt morgonpass med yoga så varit vaken i lite mer än en timma kanske.

Kl halv 7 igår åkte jag till affären och handlade cola och chips till filmkvällen hos daniel. Jag tog med men externa också så vi hade lite kul saker att kolla på (Y)..

Kom dit, sprang upp med sakerna (han bor högst upp), sprang ner för viktor smsade att han snart var vid bilioteket. De andra kom.. vi skulle välja film, jag tyckte how to train a dragon, det tyckte viktor och elna också.. Men vi han typ bara kolla i 5 min sen ville louise byta till dorm daze så då gjorde vi det, -.-  sen skyllde alla på mig att vi satt och såg på en dålig film.. aa för det varj u så mkt mitt fel >,< hahhaha

sen följde jag viktor till tåget, gick tillbaka då hade de börjat kolla på en ängels tålamod. >,< så dåå satt vi där, efter 2 avsnitt gick alla förutom jag och elna. så vi satt och kolla film typ till kl 2.. sen så gick jag och elna hem till hene så lägade hon plättar.

jag var la hemma vid halv 4 ngn gång skulle jag tro :) Goes

Kommentarer
Postat av: nicole

Grattis du vann kimonon!

nu är det bara att mejla mig din adress till: [email protected]



säg till när du gjort det

/shoppaholly

2010-08-22 @ 16:40:46
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: okej :D

Grattis igen



/Shoppaholly

2010-08-23 @ 07:42:29
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0