förlorat min gnista

förra veckan kände jag mig helt lost, min annars fullt glödande gnista var som bortblåst, sen på lördagen som kom den igen, jag har inte mått så bra som jag gjordedå på grymt länge.

Men ikv så är den borta igen, varit borta i två dagar nu, och jag har ingen aning om hur jag ska kunna vända på allt igen. Det är tillochmed deprimerande att skriva om det.

Imorgon börjar alla gymnasiet igen, och snart har alla börjat högskolan. OCh vad gör jag, jo jag sitter här hemma ska traggla mina högskoleprov, min franska och träna skiten ur mig. Verkligen begå socialt självmord. :(

Mitt egna schema imorgon är, ett kapitel i franska boken, ett högskoleprov och en promenad. sen blir det som en belöning att gå på bio med johanna på kvällen och se på knight and day.

Gått upp 3-4 kg också, och eftersom jag är så finlämmad så får jag snart en dubbelhaka, så ska göra som daniel sa och fullkomligt träna skiten ur mig, och börja äta nyttigare.

Behöver verkligen prata med min favorit men det blir inte förrän nästa vecka. 

Nu ska jag försöka vända skiten som sagt och ta tillbaka min jäkla gnista.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0