full fart

tjao, idag var det full fart som gällde. somnade sent, försov mig en timma så fick skippa yogan men jag jorde iordning mig och åkte in till fkp och till bla jenny. sen fick jag ett sms om att min mob var klar och redo att hämtas i skövde. Så åkte hem och hämtade alla papper och saker som jag var tvungen att ha med. Var hemma mellan 13.30 och 14.00. då slängde jag i mig lite pasta. Sen satte jag mig på bussen/tåget, hämtade ut min mob och åkte hem med tåg/buss. kom innanför dörren fick reda på att jag behövde hjälpa till med karins lags fotbollsträning. slängde på mig min tjockis tröjja och ett par skor och begav mig iväg direkt.

Kom hem och fick reda på att ajg ska till gbg imorgon. eventuellt.

Hopp hopp i säng (Y)

Min outfit idag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0