klantig

tjaaa,

ibland vet jag bara vad jag tänker med.
Jag fastnade ju med mitt finger i en bildörr i typ maj någon gång. Och jag tappade ju nageln helt på det fingret ngn gång i mitten av sommaren.

Så jag har gått runt med vita sjukhusplåster nu, har blivit lite min grej ;)
Nej men nu har jag iallafall slutat sova med det, bara för att lufta fingret lite, assa man är så sjukt känslig på huden där man egentligen skulle haft en nagel.

Aja, jag brukar iallafall duscha varje morgon, och jag vet inte vad som flög i mig den här morgonen men jag satte iallafall på plåstret innan jag gick in i duschen. klantigt, så det var bara till att byta när jag kom ut ur duschen igen. Riktigt slöseri med tanke på att jag inte har så många plåster kvar.
 
Så ser man min dubbel dusch ibakrunden, struntar fullkomligt i att det är vanligare att killar använder det. Tycker att det luktar oerhört fräscht. Brukar vanligtvis duscha i det efter att jag har tränat, lite som en slags belöning. Sen innan jag går ut på fest använder jag oftast ngt som luktar lite mer blommigt.

Här är en bild på mitt finger utan plåster också, lite smått mer orfräscht. Men men, de garanterade mig att nageln skulle vara normal igen innan jul :D längtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0