så grymt opepp -> så grymt pepp ! :D

tja tjenna

kl är typ 00.46 och ajg är så otroligt mkt mer pepp än vad jag var när jag vaknade i morses.

efter en natt bestående av grymt mkt magont så vaknade jag vid 12, och var så otaggad till livet att det inte var sant, satt och lyssnade på min deppigaste låtlista på spotify (cry baby it's OK) inte så lång än men de låtarna räcker gått och väll att deppa ihop till.

Sen tog jag tag i livet och gav mig ut på en sjujävla löptur i regnet ;) gick ur dåligt, men skyller på att jag har legat sjuk en vecka. nej men det var uschligt jobbigt men jag hade gett mig den på att jag inte skulle ge upp och det gjorde jag inte heller. trots mina diskutioner i huvudet. l't ungeför såhär

- nu stannar jag, jag pallar inte mer
- för fan svensson, nu får jag skärpa mig
- jo men allvarligt jag stannar , jag dör snart
- nej men stannar jag nu så kmr det var jobbigt som fan att börja igen
- jag stannar vid busken där borta, jo där stannar jag
- ok stanna vid busken då
 (vid busken) *
- haha nu lura jag mig allt, jag stannar inte alls vid busken FORTSÄTT

så lät det i mitt huvud hela tiden, typ... fanns andra diskutioner också, men de går jag inte djupare in på xD inte idag iallafall

Efter löpturen i ösregnet så var jag helt slut, det var underbart och komma in i duschen och duscha :D fast jag duschade säkert bara i 10 min, pallar verkligen inte att duscha länge :P Är effektiv av mig :P

Jag var så sjukt mkt mer pepp på livet efter det. :D Vilken tur, imorgon blir det sommarland med familjen, mina sysslingar är här på besök.

Sen på kvällen innan jag la mig i sängen körde jag ett nytt yoga pass som jag hämtade hem. Shiet vad jobbigt det var, känner verkligen hur hela jag sträckts ut och är 10 cm längre.
Nej men nu ska jag bli fit igen, :P iallafall smidig, har tappat all min smidighet känner jag :D

fick se bilden som emmy tog när vi var på eldorado och åt. och ja, jag börjar mer och mer trivas med att jag har otroligt ljus hy.
Dock ser jag ut som en jätte bredvid söta lilla jenny :P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0