tjaow

nu är jag finally hemma igen :P

har varit hos lollo och ätit tacos idag med några brudar ,)
blev väldigt gott, kanske för att ajg gjorde köttfärsåsen iof :P och övervakade grönsaksskärandet med hökögon :P

Sen drog jag till johnny, han åker och gör lumpen imorgon -.- så han har ju som sagt snaggat sig :'( johnny med sitt vackra hår :S  nej men när man hade vant sig så insåg jag att han är faktiskt en av dem killarna som klarar av att ha snaggat även om han är såååå mkt snyggar i sitt sandfärgade hår med blonda slingor i !!! xD

vi såg på ice age först ! as nice ! sen så bytte han till saw 5 -.- fyyy för han ... inser ni vilka bilder som har satt sina spår i mitt söta lilla huvud ..

upptäckte även idag att jag hade asont i axeln, satt och fundera på vrf om det var bhbandet som satt fel lr ngt. men så kom jag ihåg att jag slog ju i kylskåpsdörren så in i helvete :S därför (Y) foten har fått sig några törnar ochkså .P

blåmärken (Y) (Y) (Y) (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0