yogi tea (Y)

fullkomligt älskar yogi tea <3

det är gudomligt gott och inte blaskigt och beskt som andra té kan vara. Ni vet den där känslan av att téet har stått ngt för länge i affären.

Det är egentligen kryddor och örter så inget "riktigt" té.. men gott och väldigt hälsosamt är det :) olika smaker till olika saker.

min absoluta favorit är choco


Ni vet ju alla vad choklad är bra till (A) tihi :P

Sen så till varje té påse så får man ett lite visdoms ord.
Jätte gulligt och kan göra hela ens dag faktiskt


Även folk som inte gillar té i vanliga fall borde testa detta.
OCH dem som redan dricker té kmr falla för detta :D Det gjorde jag iallafall..

En av mina favorit stunder är när jag kryper ihop i min säng bland alla täcken och kuddar men datorn i knät myser framför en film och dricker yogi té i min vakuuuuuuum tékopp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0