Baby here we are standing face to face

Darius & Finlay feat. Nicco – Do It All Night - Dan Winter Radio Edit

heeelluuuu ! :)
idag skulle jag egentligen bara jobbat på förmiddagen =) men fick jobba på eftermiddagen också =)) mer pengar tjohoo! :D
efter det så kilade jag ner till fkp's torg för att köpa mig en kalender. jag var helt ofixad, försov mig så totalt imorses, så hade glasögon och håret i en knut, + min systers jacka som ser ut som ett tält på mig :S

iallafall, hittade min kalender på bokia, stod länge och valde mellan 3 st, men bestämde mig för en enkel svart med hårt pärm. Och tror ni inte att jag träffar på Martin E då ! JODÅ ! när jag ser ut som fan helt enkelt. lr ja.. som lilla my i glasögon ;) hihi.. jättekul att träffa honom men han kunde ju träffat mig igår lr ngt då jag var fixad (A)
sen springer jag på ett  par kompisar till och hamnar tillslut på lilla blå och fikar med ett gäng :P

fast innan det så var jag på lindex och hittade en ny mössa =) hihi passar bra till min gråa kappa :)
kanske tar jag den på fredag och matchar med ett par riktigt nice örhängen :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0