I'm ready for change

Rihanna – Fading

idag vaknade jag halv8 ! =)) känns sås skönt att man äntligen vänt tillbaka dygnet. Så jag har badat, och fönat hårt, spanat in sista säsongsavsnittet av desperat H. Fyllt i lite saker i kalendern och lite sånt.

Ska väll gå och fixa mig snart, och sen bege mig till banken och fixa lite saker.
sen ska jag väll ringa länsförsäkringar och kolla med hemförsäkringen osv.. adressändring måste också fixas.

igår fixades alla julklappar, var gött - lr ja rätt stressigt ;)

ska bli så skönt att flytta. fast första dagarna lär la vara "lite" kaos ;)
Lör den 15e sätter jag mig på tåget och spenderar 16h i min kupé. Sen taxi till ett änsålänge obestämt vandrarhem. Sen bege mig ut i snön med mina ugs för att utforska Luleås gator, och hur jag tar mig till universitetet ;) Sen soova,  låsa in väskorna, skolan ! Sen hämta min nyckel, hämta väskor, och ta taxi till min lgh ! :D

Låter det bra =)) Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0