sidan som gått vidare, har någon redan rivit av

och då va helgen slut.. fy för det ! grymt bra härlig helg annars !
Imorgon väntar jobb igen tidigt som attan får jag bege mig hemifrån för ska ända utt till fukking jävla b-torp !  Det blir säkert jättebra, alla lovordar skolan att den är så bra och alla elver är jättegulliga och snälla :D lite skillnad mot klassen jag hade i tors-fre men gillade dem också, fastän jag nästan inte hade ngn röst när jag kom hem ;)

kollade korten från lör tror jag  ! och shit vilken urringning jag hade :S den klänningen skrotar vi xP inte för att den var min men ;P hahah fanns dock de som hade djupar ! way djupare ;) men de fyllde inte ut urringningen som jag gjorde xD HAHAHAHA nee blir nog poloktröjor nästa (A) hihi


emil . mattias . jaag . maliin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0