tell me, did you fall for a shooting star

Train – Drops Of Jupiter

åh äntligen hemma från b-torp =))
det var ju jobbigare att va med små barn än med stora !! xD hahaha shit asså ! men åh så gulligt det va när alla barnen på skolan samlades för att öva inför luciatåget !

men imorgon blir det tbx till min kära g-hemsskola ! :D ha lite matte, no och bild =) Nice om ngt :P höhö

ikväll blir'e hamburgare och nu funderar jag på att käka lite ostbågar ;)

har fått ont i halsen igen, fast inte som jag hade när jahg hade körtelfeber ! hahaha har verkligen inte alls så ont nu, så ska absolut inte klaga över huvud taget. bara konstatera (Y)

jag är sjukt grymt nervös.. inför 9-10e vad händer då måntro ! och vad ska jag göra i helgen ! xD och vad händer i veckan :D Och vad ska jag ha på mig :O !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0