Well this just not working

Rihanna – Fading

åh jag är la galet trött om ngt ! >,< iiihhh !
idag var det görjobbigt på jobbet. men vad göra man inte :P

har lite smått panik över att min mobil inte ligger bredvid mig. vart den är vet jag inte, den är la på ngn annan vånig (A) hiihi kanske i köket elr tv rummet längst ner.

imorgon jobbar jag nog inte så länge, skönt det så kanske jag tar en tripp ner till stan och kikar runt lite. får seee.
sen på torsdag blir'e tandläkaren hela långa dagen=)  men tandställningen för jag nog behålla ett tag till ;) höhö
nu ska jag kollla gossip girl och toy story 3 ;)
gammal bild, skjortan trasig :'( går dock att användas fortf.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0