aj aj aj min mage

åhh hade jag bara somnat för typ en timma sedan hade jag aldrig kännt av mitt magont som jag har nu, då hade jag bara sovit över det. Inte alls kul, och det är way to varmt här nere i mitt rum trots att det är placerat i källaren :S

Har precis kollat klart på watchmen, helt hyffsad för att citera mig själv >,<.
Nu ligger jag i min säng, och har sett till att datorn spelar lugna somna in låtar, som ska göra det lättare. Det är rätt odd, att förut var det tvungen att vara knäpptyst när jag ska somna, men nu måste jag ha musik. Det går i perioder, men något som jag aldrig hoppas jag blir beroende av är att somna med tv'n på. Men det är jag rätt lugn över att jag inte blir :D

Ligger och checkar min bränna okså. Vill stolt säga att jag faktiskt har bikinilinjer, det är svårt att tro att man kan vara belkare än vad jag är nu, men truth to be told man kan vara det ;) Det är jag ett levande bevis på. Gillar fortfarande inte mina utslag i pannan, men lite foundation innan man går ut imorgon så syns det nog inte så mkt ^^,

Måste städa okså, så fort jag får ork, men imorgon ska jag sova, sova bort allt hemskt och sen ut och jogga bort allt hemskt, och sen in i duschen och duscha/peela bort allt hemskt och sen sova igen, och sen fixa iordning sig, och sen gå ut och jobba... Slitsam dag, lät bara så jobbig.

Men nu spelas det Magnus Weideskog <3 så nu känner jag att jag ska ställa ner datorn och ägna mig åt en massa drömmande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0