baby don't u worry

tjaaa, drar la tilll fucking stugan lr ! ha ryck för att jag har suttits hemma exakt hela dagen ! :S :@

bytt ringsignal, så ring som tusan till mig för den är asgoo. :P hahaha...

imorgon blir'e måndax, har sagt till sara att dra med sig ett gött gäng ut.

jag är så arg på min syster nu, töjt ut mina legging, och tar mitt f-kort då jag behöver det ! bitch !!! nej men visst får ta bilen till skövde, för bensin har jag ju råd med har jag hört ! fan ta henne ! och så får jag skit för att jag inte lånar ut saker ,! fy fan säger jag bara ...

skulle inte förvåna mig om f-kortet är förstört när hon kmr hem, ! hon tog det förra veckan också utan att fråga.. just nu har jag fan ingen syster



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0