crash and burn

lyssnar på standing where you left me by erik hassle :P

Så bra tkr jag då.

blir så irriterad på att jag har en mamma som jobbar natt. här sitter jag hemma en lördagskväll. men ska väll inte klaga, var ute i både torsdags och fredags men men. är lite rastlös.. ska städa mitt rum hade jag tänkt när det blir lite svalare, sen så ska jag nog försöka sova lite.

Imorgon är jag supersugen på att hitta på ngt, men det är en söndag, men får la ta och ringa mina små kompisar. :D

Ska även fylla i en ansökan om ett nytt jobb, ! håll tummarna för mig ! ^^ tror det kan bli jättebra, men vågar inte skriva ngt här än, ifall det inte blir ngt av :(

Prata med Ottis idag, han kmr hem på onsdag, han hade tydligen skickat mig ett vykort, men jag har inte fått det än.
Men jag ska inte klaga på honom, jag är själv värdelös på att skriva vykort och ännu sämre på att skicka dem. Kmr ihåg när jag var i Paris, jag skulle skicka till mamma och pappa och sen hade jag hittat ett jättefint till thomas. och jag sattt och skrev dem, la verkligen ner min själ. och sen skickade jag dem aldrig, de låg kvar i min resväska och sen slängde jag dem såsmåning om när jag hade kommit hem.  Jag är ju bara så B  ibland ! ;)

ha det bra party folket (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0