dj got us fallin' in love again

åh vad jag älskar den låten, eller egentligen heter det bara dj got us fallin in love ;) Men de sjunger again efteråt så jag la till det bara så där ;)

Gårkvällen var helt OK, inte som förra torsdagen men den var fan svår att toppa känner jag.

Sitter här och upptäcker att jag blöder näsblod, (Y) tredje dagen denna vecka nu, inte kul, rätt ofräscht faktiskt.

Fick reda på att vi ska till ruskela källa (stavning??!!) och det ska jag orka, är as sleten, möte frida när jag var påväg från oskar till bilen. rätt kul, hon var minst lika bakis som jag var (Y) haha vi skratta lite.

orkade fan inte äta upp min macka, halvan  ligger bredvid mig . :S en grov baugette med ost och gurka.

Fick också reda på att vi är bortbjudna ikv. ! orkar inte, hade ju planerat en chillkväll men icke ! icke !! :P

ne nu ska jag ägna mig och lite musikletande <3 :P mitt nöje här i livet, (finns några fler men de pratar vi intehögt om ) HAHAHHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0