dunderförkyld

tja
jag har blivt (ursäkta uttrycket) sjuk som fan ! sitter hemma i leggins och mjukiströja med en filt om mig och huttrar och snörvlar. Dricker varm choklad och bara lider. FY vad jag mår hemskt eller, all ork är som bortblåst och jag känner mig så otaggad till allt och så omotiverad.

Jag kan knappt andas trots hostmedicinen och näs sprejen (!!!!!! hatar näs sprej !!!!). Pappersnästdukar och halstabletter används flitigt också. Jag kommer inte kunna sova i natt, ska titta på en film hade jag tänkt, vet dock inte vilken än. kanske blir en mysfilm som remember me, eller en komedi som going greek.

foten känns helt okej, rätt klantigt av mig att stuka den, men var vid ruskela källa idag och jag och sofia (7 år) tävlade om vem som kunde springa snabbast till kajsa (min syster) och karin(7 år min kusin). och jag startade 30 m bakom henne. och jag tänkte iallafalll springa ikapp henne så det blev ngn spänning, så trampar jag i en jälva grov och hamnar snett, haltade rätt gött efter det.

Nej men det blir till att kurera sig ett tag nu :) -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0