ett paraply

tjao, om man ska gå utanför dörren idag så räcker nog itne ens ett paraply, det verkligen ÖSregnar ! xD kuligt värre.

Nu sittter jag i stora rummet vid datorn med en mugg youghurt bredvid mig, smaken Persika och vit choklad ! ur god ;)

Skulle gått upp kl 10 idag med det sket sig, jag stängde av väckarklockan, men vaknade sedan vid 11 av ett sms, xD  och då kände jag att jag inte kunde ligga och dra mig mer, så jag tvingade mig själv upp. Kan nog annars lätt sova ett helt dygn eller så . 
 
kollade på 100 girls när jag kom hem igår kväll för kunde inte sova, var jättepigg. Så sjukt skön film ! jättesöt ju, och humor hade det också ! ;D hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0