idag tisdag

tjaow, idag har det varit kvavt som faen ! har ju knappt gått att andas, men men, roade mig med att smsa där ett tag runt typ kl 15, fast det var ju med en av världens ovärda människor, aka Viktor ... nee bara skoja, lite värd är han la - golfproffset - >,<

Sen vad har jag gjort mer,  ätit kräm - lever la på kräm när det blir för varmt, annars slutar jag äta. går bara inte , tappar matlusten helt ! Men snart ska vi äta creps, ska gå ut och sätta mig på trappen och äta, för där är det svalast ;)

nej men man kanske skulle ta en liten roadtripp ikväll, nej jag vet inte, får se får se... Nu sitter jag och väntar på sms som förhoppningsvis säger att jag kmr ha att göra imorgon kväll också ! På förmiddagen bär det nog av till stugan och BADA !!!!

tihi mina ben är nyrakade och alldeles underbart lena ! och just det vårdcentralen måste jag ringa !! :S gör det på torsdag kanske ;)

Sen tar jag gbg nästa vecka :O busiga lilla mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0