igårkväll

igår blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.
När jag vi kom till berget så var alla grillar upptagna med vi fick tag i en vid bryggan tillslut. Folket kom och vi grillade, Adam öste på med tändvätska på grillen. Sen blev det aldrig tänt utan det rök bara en massa. SÅ Claes (aspackad) fick tag i en tändare, och tände. Shit trodde att han skulle bränna upp hela armen :S Tok-Claes

Sen så aa Adam kaxa, och hotade med att slänga i mig i vattnet, Gillades inte av mig för jag skulle jobba och jag ville inte sabba frisyren (Y) Så jag satte mig i Markus knä (han ville bara ha en kram men fick hela mig) Och tror ni inte att han är på adams sida eller, Så jag var sååååå nära på att bli isälngd, de stod och vevade mig över vattnaet ni vet, en höll i mina ben och den andra i mina armar :S INTE KUL! hahahahaha

Sen skulle jag jobba, trodde jag, men när jag kom ner så hade det blivit fel, så jag drog upp till berget igen, fixade så att adam hämtade mig i k-arp då jag körde hem min bil så att jag kunde dricka. Jag släppte även av Ehlmersson vid tågastationen, han får lycka till på golflägret nu, håller alla tummarna jag har för honom :D

Det bar ner till terassen sen störg bort mot dagnys, sen tbx till terassen igen. Jag och Daniel slog vad, jag vann, daniel köpte shotbricka ! :P

Sen var la vi där ett tag, fy faaaeeeen vad Calle är katig lr, Han kom från skövde lr ngt, sa att vi hade festat ihop tidigare men har själv inget minne av detta xD

Sen virrade jag runt i fkp efter sov plats, hittade en (Y) och fick även skjuts hem ! tack (A) gött som faaaaen var det ^^ asgoa kuddar, ska sno dem ngn gång.

Sen somnade jag ju med linserna  :S hade helt glömt av dem, och de var sprillans nya så tänkte inte offra dem så jag sov i dem, de var goes torra när jag vaknade sen :S :S :S får la skylla mig sjääälv :)

Sen bestämdes det även att måndax klubben blir av på måndag ^^; nice nice nice ;P

Puss på er, jag ser rätt dragen ut på bilden kanske pga att jag är det xD bara en tanke :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0