i'm falling

åh borde vara förbjudet att falla ner när man verkligen är på topphumör ! :S åh vad några tankar kan gjöra underverk på humöret.

Nej nu taggar vi upp mig lite, ehm, torsdag, fest, party, dricka, dansa, musik, vännerna, godis, glass, känslan efte en lång joggingtur, bada, strand, sol, jordgubbar !

Så där, är på mkt bättre humör nu ! ^^,

väntar på sms från amandusen ! hoppas det kmr snart, för då kan jag fixa iordning mig och chillar vidare till henne sen..

om ngn skulle se mig nu så skulle de inte tro det var jag, för såhär osfixad har jag nog aldrig varit, men jag är tamigfaen på bra humör !

sugen på att åka till danmark i sommar också ! vare ju nice, meeeeen, första prioritet är australienresan ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0