imorgon måndag

tjoflöjt, imorgon ska jag väll ligga i solen skulle jag tro, sen ska jag även fortsätta med min städning, och sen sätta upp min himmelsäng, typ ;) 

måste sysselsätta mig med ngt annat imorgon också, får se vad jag hittar på ;) ska försöka planera upp hela veckan nu så att jag slippper sitta still och tröka -.- finns la absolut inget värre lr ;D

sen kan jag inte sova nu heller, tkr ju att jag borde kunna göra det med tanke på att jag varit duktig och cyklat nästan en mil idag ^^,  faen träna kanske man skulle göra imorgon... tål att tänkas på

såg just på chocolat, och JAG HAR BYTT FAVORITFILM! från och med nu om ngn undrar så är min favoritfiolm chocolat... Kanske skullle baka lite imorgon okså ..

..låter ändå som att imorgon kan bli helt okej.. goggla fram lite nice reccept bara ^^

Amanda den lilla busen åker ju til Ä-holm imorgon med fiddelito, så gulligt. men hmf vem har jag då i k-arp som det bara går att göra spontan besök hos :/ hahaha nej men drar mig väll bortåt fkp och vidare när jag får ryck :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0