just a smaltown girl, livin' in a lonely world

åh vad jag är inne på låtarna som spelas i glee lr ! XD älskar deras journey medley :D

Just vaknat kul kväll igår (Y) hahahahhahaha :P Had världens mest upfukkade dröm som jag inte ens tänker försöka orka berätta :D men jag har rätt kul åt den såhär i efterhand.

Idag bär det av till daniel, ska bara slå in hans paket, tvätta lite kläder osv osv.. måste smsa jennny om när jag ska plocka upp henne i fkp. Jag och min syster ska förfesta ihop :O :O :O kmr gå fina ;) hahahahaaha för vi är inte ett dugg lika när vi dricker nej då (A) :P

jag vill inte ens gå upp och se mig i spegeln nu känner jag, håret står nog åt precis alla kanter och jag har säkert påsar under ögonen. :/ hmf ! gillar vi inte

Min tå är rätt bruten också, känns as kul ! nej känner mig som värsta wannabe oskar nu juh -.- han bröt ju tån i torsdags, och så kmr jag och upptäcker att min tå var bruten igår när jag skulle gå :S (Y) kanonkul -.-

nej nu ska jag gå upp och möta trollet i spegeln och smsa lite ;) ska bra lyssna klart på min låt nu :D

jag har upptäckt att just nu såå...., neee vi tar det sen :D xD (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0