min dröm inatt

jag drömde något sjukt verkligt som var rätt stört men ganska kul fast rätt panikartat ;)

jag var en blond tjej vars mamma hade blivit förbannad av en gammal grekisk togaklädd kungs druid. Och det gjorde så att mina händer var blålila.

så skulle jag bryta den här förbannelsen så var jag tvungen attta ett halsband från kungens son (as snygg) och det gjorde jag ju och vi blev kära, sen så insåg han vad jag hade tagit (halsbandet) och började jaga mig.

Jag gömde mig i en grotta som tillhörde en liten björn som hette baloo (fantasirikt av mig att drömma det) sen så smidde jag och baloo (han kunde prata) planer om hur vi skulle komma in i slottet och ta en pergament rulle där det stod hur man skulle bryta förbannelsen med hjälp av halsbandet. Så vi kmr in i slottet, blir upptäckta.. jag blir tvungen att klättra upp för ett rep, till ett takloft, och sedan dra upp baloo.

Där hittar vi pergamentrullarna men några nunnor kommer och går förbi så vi sätter på oss mössor, som gör att vi smälter in i omgivningen. Nunnora går förbi.

Sedan hoppar vi ner med rullarna och så blir vi upptäckta igen, men då som tur är har jag några stora ölglas (som man kan köpa på hobbex, tror jag sett dem där iallafall), Ölglasen är fulla med olja som jaghäller ut över hela golvet.

Sen vips är jag och baloo utanför och öppnar ett fönster och slänger in en penna på oljan, ch då blir det gnistor och det börjar brinna.

Sen vaknade jag, !!! rätt sick dröm tkr jag ;P hahah  var bara tvungen att berätta den :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0