on my way

åh lyssnar på on my way(phil collins)  ni vet den där supersöta låten i björnbröder <3

sitter även och gör högskoleprov på nätet, ska skriva det i höst igen hade jag tänkt ! så nu ska jag superplugga inför det ^^, sitta och göra ett prov om dagen kanske, och öva öva öva, läsa engelska texter, facklitteratur -.- osv osv.

är skiiiit tråkigt ! men men, jag ska in i umeå, och vrf inte vara på den säkra sidan ^^ ;) känner lite press eftersom det var ca 650 som hade dietist i förstahandsval i gbg. hoppas jag är bättre än allihop, och så ska jag tacka nej och läsa i umeå istället :D

sen så ska jag övertala en kompis om jag kan få hans lägenhet när han åker bort i augusti, lr ja låna den  då han är borta :D vore askalas juh  ! :D

imorgon ska jag besöka lite secondhand butiker för att leta lite kläder som jag kan klipppa sönder till min halloween outfit ! (Y) måste börjas i tid ;)

ikväll tror jag att jag ska kolla på chocolat, och kanske going greek igen (såg den tidigare idag, men jag tkr ju att den är störtskön=)...

men VM först ! Hoppas bläckfisken har fel och att det är Holland som tar hem detta  :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0