oplanerad promenad med oplanerat sällskap

tjaow, eftersom jag aldrig fick smset jag väntade på, så drog jag först och skjutsade min syster till happytime typ, sen vidare till torbjörntorp, där åt jag glass, sockerkaka , jordgubbar och cider hos sara :D hon bakar världens godaste sockerkaka ! helt kanon var det :P

Sen hade brorsan viktor tränat klart, så då plocka jag upp honom vid tk, körde och ställde bilden på tågstationens parkering. sen var vi ute och promenerade i fkp (Y) nice som faen var det ! så himla go den pojken lr ! synd att han inte är intresserad av tjejer :'( Nej HAHAHA om han ÄR intresserad av tjejer, finns det ngt annat i hans huvud eller ! ! så flickor smsa mig så får ni hans nummer ;)

sen skjusade jag hem honom, och åkte hem.. snart ska jag hämta min systeryster. blir nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0