put on some make-up

jag känner mig inget vidare, och jag är inte alls taggad på att somna, beror väll på att jag inte andas särskillt lätt, men jag är verkligen dötrött. det är som att välja mellan pest lr kolera. inget trevligt val alltså.

NU är en sån där kväll då jag är riktigt låg, jag tkr inte att det är mysigt att sitta framför datorn, en sådan hgär kväll hade jag behövt bli upppeppad, gjort iordning mig, ägnat hela eftermiddagen till att förbereda mig inför kvällen.

Meen, nu sitter jag här, snörvlig och uschig så jag inte ens vill tänka på det, nu har jag bytt ut min kopp varma choklad mot ett typ örtte som ska vara bra mot förkylningar. Får se hur bra det stämmer. Förut hade jag ett badsalt som skulle hjälpa mot förkyldningar och det funkade, så hoppas te't hjälper :)

Blev asglad tidigare idag, för fick ett mess från daniel, där stod det att det var fest på lördag :P yey ! SÅ på tors är det utgång med bl a jenny green som har kommit hem från skåne. :) sen fredag så har carro lennartsson och lisa brage fest med temat +1  ! vet inte vem jag ska ta med mig än, men det ska bli kul kul kul :P Och sen lördag till daniel och fira att han fyller år och även gå ut och kolla på crousingen efteråt :P Toppen :D

Men det menas ju med att jag måste ha tre outfits, men tror jag vet vad jag ska ha på mig på tors iallafall, och på lördag blir det la lite mer chill kan jag tro, fredag dock har jag ingen aining över huvudtaget ^^, men lite det som är tjusningen kanske. jag har inte heller ngn dricka överhuvudtaget, och det måste ju lösas på ett sätt.
Fast grejen är jag är inte så taggad längre på att dricka, jag vet inte med det lockar inte längre, det är bara jobbigt på ngt sätt, men ändå som himla sköönt. de gånger jag har haft roligast är då jag har varit nykter, men sen har ju de gånger då man fått en kanonfylla varit helt otroliga. Det är nog bara för att jag har fått några halvdana fyllor som gör att man bara blir trött och avtaggad som gör att jag känner som jag gör.

Nej men nu bestämmer jag att tors, fre och lör ska bli partydagar till max, och jag ska verklige klä upp mig till topp ! precis som på bilden under !
Den kvällen var en stor kväll i mitt liv som bbetyder så mkt och jag tror att den kvällen gjorde att mitt liv fick en av alla behövliga nystarter. Den var kanon kul, fick verkligen upp min smak på festande !:P

Innan den kvällen var det inget konstigt om jag satt hemma och myste på en fredag kväll istället för att gå ut. Nu , ikv då jag inte är ute så har jag fått massa sms och medelande på både fb och msn om varför jag sitter framför datorn, folk tror det värsta och frågar vad som är fel på mig, och just nu så har de ju rätt. ! det är fel på mig ! jag är sjuk, annars hade jag nog inte varit hemma ska ni se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0