rise 'n' shine honey, rise 'n' shine

tjaa, jag är vaken -.-

moget, ar tvungen att ställa min superstöriga väckarklocka, inte nog för att den ringer jättehögt och störigt så att man får panik när man vaknar, utan den tickar ju jättehögt.
Och som ni vet har jag fortfarande lite svårt att somna med ljud som inte är musik. Så somnade till jättehög musik (som skulle överrösa väckarklockan) och väckarklockan stoppade jag i en papperspåse med två halsdukar runt den. Då gick det okej att somna (Y)

Ska gå upp och fixa iordning mig nu snart. -.- jobbigt, älskar min säng så vill verkligen inte gå upp, min drööm var rätt go med, tror jag iallafall, det brukar de vara nuförtiden ^^, antingen är de assofta lr asroliga

Har la annars världens sämsta morgonhumör,... neee det finns dem med värre :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0