saras födelsedag idag

tjaaaaa, läget osv osv

vaknade nyss, har änsålänge bara lätt på mig, chillkläder till tusen kan jag meddela. ska la gå upp, kolla hur vödret är, keka lite :)

mina bröder är hemma igen, kul, :D då är det inte lika tomt här hemma :P igår satt vi alla syskonen och kollade film och kekade chips och drack cola och saft. Jag veeet jag fuskade, jag drack saft. men schhhh säg inget till ngn ;P hahaha

mina glasögon är sönder, jag vet inte vad som har hänt med dem men men ;)

åh vad jag älskar musik hur kan man leva utan det :P

inga planer än så länge på dagen, men faeen på kvällen , då ska det bli födelsedagsfirande :)
vet dock inte hur jag kmr hem, och har ingen sovplats, men vafan det löser sig ju alltid, annars kan jag ju alltid promenera hem. måste göra det ngn dag. hahaha nu på sommaren då det är ljust ute typ hela natten.

åHHH vad jag längtar till mittt kära UMEÅ, men först Australien :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0