she's got to love nobody

sitter i min säng just nu med datorn framför mig xD ofc (A) hahahhaa

Igår var, tjaaaa, vet inte riktigt, en väldigt trevlig förfest iallafall xD hahaha lite synd att bordet gick sönder, men det var absolut inte mitt fel vad alla än säger, jag satt ju inte ens vid delen som lossnade. Och ändå fick jag dne officiella skulden .. hmf ! xD hahaha

nej men det varriktigt gött jag och alla killar satt och spela kort ;) sen (efter att bordet gick sönder)  gick jag ut till alla tjejer världens bästa gossip med lisabrage xD

tyckte att det var väldigt lamt av lilla oskar att bryta tårna och dissa husaren ännu en gång :P men aa är man klant så är man.

Sen stå i kö till husaren som packade sillar var också en upplevelse, men träffade rasmus i kön och tur var väll det för han var både stabil och hade paraply :D :D :D Det gillar vi...

Inne på husaren tappa jag bort alla jag kände ;) men johan kaminsky hittade mig ;) det var aslänge sen jag såg honom. Så det var kul :D

Sen börja jag må asdåligt, så äckligt var det, aldrig vart med om ngt hemskare, fick verkligen inte ngn luft och så mkt människor och paniken kom och aa jag gick ut och satte mig på kebab house, och där satt redan jenny och lina så jag gjore dem sällskap och sen kom viktor och hämtade oss. Tur det för jag mådde verkligen itne bra och det blev bara värre. när jag var hemma var det riktigt uschligt :S hahah men I'm still alive och nu sitter jag och lyssnar på en great remix av lady gags pokerface (Y) tummen upp till den :P

Ikväll ska jag till fkp. tror jag hoppar carros och lisas fest pga vädret ... men vi får se kanske kikar förbi där iallafall bara för att jag inte kan hålla mig undan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0