stensov

jag stensov fram till kl 11.48 idag, jag tror jag skulle hämta mamma kl 08 i fkp men hon är hemma. :) som tur är, vet inte hur hon kom hem, men hon hade inte ringt till min mob så jaa, får fråga henne när hon vaknar.

Sen trodde jag att det skulle bli fint väder idag men det regnar på rätt bra :( tröök. ska nog ringa tk idag tror jag, har funderingar på att börja träna där ^^, 
sen ska jag fixa ihop bowlingen på ngt konstigt vänster.  men är lite kluven, för det ska vara jättefint väder imorgon, och jag vill till stugan :/ ska prata med mamma om det när hon vaknar.

mår fortfarande dåligt över min tappade fingernagel, klarar inte av att se den, så jag har då tejpat över den med sjukhustejp (Y) perfa att ha en mamma som jobbar där :P men det är fortfarande obehagligt när jag stöter imot ngt med fingret :S asäckligt !! det går rysningar i hela kroppen på mig :S inte kul SÅ INTE KUL!!!

och jaa,a vad ska man äta idag då, det är inte så varmt idag så matlusten kanske kmr tbx,

ikväll blir det husaren med alla busar xD hoppas på en askul kväll som vanligt, man kanske ska slänga iväg ett sms till Johan och säga att man inte orkar stå i kö och bli lite invippad ;) asnice. får se får se ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0