till tusen

åh vad jag hade det kul igår eller, så himla party överallt ! :D

Först chillade jag lite hemma, vi åkte till fotosu´tudion och hämtade min bilder :) sen så handlade vi och vi åt tacos på kvällen. Efter det gjorde jag iordning med, rakt hår hade jag :O :O :O !!!! första gången på evigheter jag festade i rakt hår ;) sen hadejag shorts och linne med guldarmband :P

Drog till lollo, smakade på rosa pantern, trots att det var jag som körde (A) busiga lilla mig, nej men det var bara en mun liksom ;) sen kom carro och frida, vi spela lite sanning och konsekvens, sen kom emmy, och då åkte vi.. hämtade emmy leg bl a

kom fram till skövde, ställde oss i kön, frida kom på att hon ville ha en cube till, vi gick tillbaka till bill, hämtade den. ställde oss i kön igen. kom in, körde gärnet ! fy vad kul det var. massa goa människor, massa dansande massa skratt ;) Fast jag såg inte elmersson ngnstans . men sen fick jag ett sms där stod det "jag säger bara fail. mina pengar jag legg är borta X] "
jag trodde jag skulle bryta ihop av garv HAHAHAH lilla klantiga viktor.
Sen träffade jag även johnny med brynen ! xD hahaha, teatade raggningsrepliken "snygga bryn ska vi hångla " HAHAHA var la inte för seriös och inte han heller, lilla johnny kvalnes med frägade ögonbryn. Snyggt noppade var de också (A) HAHAHA

Sen kl 02 stod jag och prata lite med viktor, sen skulle han hem och jag skulle leta rätt på mina bruds, så att vi skulle åka hem, men icke icke, de hade hittat killar, varsin haade de plockat i samma gäng, fans till och med en åt mig, men jag var inte intresserad, fast han var ju inte direkt ful men sååå inte min typ just nu. ;D hahaha stackarn. VI gick tilll kebabhouse, satt där, chilla. blev bjudna på poool party på ons, :D Asgött

Sista låten avslutade kvällen perfekt, Skisser för sommaren - Kent ! :D  det är faktsitk helt ok ganska bra :)
Kvällen slutade med att jag var hemma typ halv fem. gött ... vaknade idag 12.40 typ...
Ikväll beger jag mig ut igen, får se vad det blir, har tre inbjudningar så det är bara att vraka och välja ;)

PUSS PÅ ER FÖR JAG HAR DET SÄ JÄVLA UNDERBART JUST NU :D GAAAAAH <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0