trouble sleeping

kan inte sova, kan absolut inte sova alls. lite problematiskt sisådär :( men nu kom jag ju på att jag kan ju kolla lite house avsnitt igen. på tv går det absolut inget vettigt. gör det aldrig vid de här tiderna, kanske för att de flesta sover lr är ute och röjer lite , ;)

men det gör ju inte jag, jag är bara en helt vanligt tjej som har problem med att sova.

jag har inget att dricka imorgon kväll heller, :/ tröök som faen, och så ska jag festa med några som jag inte alls gillar. hoppas frida är där bara den partpinglan förgyller mitt liv :P
hoppas det bara är tjejer på förfesten då kanske jag inte får höra att jag stjäl all uppmärksamhet, åh blir sur bara jag tänker på det. mitt fel att jag är trevlig och det är mitt fel att jag inte sitter i ett hörn och surar och är så osocial som man kan bli. och det är absolut mitt fel att jag inte är ful.

Shit säger jag bara. imorgon kan sluta hur som helst, haar absolut ingen aning, och ingen sovplats ;) hahah lr joooo klart jag har :D sover la hos en kompis igen, det blir chill. när man har goa kompisar som har huset för sig själva så finns det alltid ngn ledig säng. 

Fast goast är ju att sova i sin egen säng, den man "kan" bäst och den man somnar bäst i, undantag finns! det gör det ju alltid, men gillar temperaturen i mitt rum, asgo och sval. 

nu sitter jag och lyssnar på lite party musik för att få mig lite mer pepp. har ju asnice kläder att ha på mig så det blir nog inga problem imorgon, så ska jag göra iordning mig långsamt och bara ta det chillidill tills jag kmr till husaren :P 
nej men ska till fkp imorgon okså, köpa en väska ?! och solpuder, kanske ett  blommigt linne också :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0