åhhhh :D

Tjaaaa, igår var en asgoooo kväll ! ;) 

Det var jag och Erik och Jenny. Först middag på aroy, där rök la hälften av alla pengar jag hade med mig :O Men ska det va fint så kostar det :P Det var asgött, tandoorikyckling (stavningen?!?!) och massa goda såser och grönsaker (Y) 

Sen lite seriöst barhäng med fotboll på tv'n<3 Drömdejten vore la att ta med mig på en fotbollsmatch :D  

Efter ett antal ciderflaskor fick erik för sig att vi skulle shotta ! och jag var la inte lika på med tanke  på hur det slutade sist ! Men visst fan shottade jag ! Har jag ngn gång sagt nej till gratis lix ! >,< "NEJ" är väll inte riktigt min stil känner jag ! 

Och klart som fan att det alltid är jag som måste visa leg ! Sucken, jag fick dra upp mitt lilla leg förmånga ggr, medan jenny och erik vandrade fritt :P

Simon var aspackad  och jättesöt ju ! HAHAHA HAn gjorde nästan en charlotta ! :P Ikväll gör jag en Charlotta, och det kan ni skriva upp ! :P 

Sen så tog jag och Erik en promenad i regnet, då hade mina shotts börjat slå till :P Så vi hoppade i vattenpölar och spelade minigolf, Erik "hittade" en trädgren och jag var bollen ! :P Hole-in-one varje gång ! Kände mig lite som igelkottarna i Alice i underlandet >,< den tecknade versionen alltså :P


Puss på alla som gjorde kvällen kanon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0