...Alldeles alldeles underbar !

Jag har aldrig haft så roligt och så trevligt och så fint som jag hade det igår. Det var helt magiskt !
Ville aldrig att det skulle ta slut, alla var så fina, och så trevliga och sockersöta. Och miljön var helt fantastisk, jag blev bara så kär i alltihopa, människorna, klänningarna, kostymerna.

Och jag har aldrig virvlat runt så mkt på dansgolvet som jag gjorde där <3 Helt lovely ! 

Dagen började med att jag åkte till frisören, satt där i 2½ timma, sen hem sminka mig, sen fotografen, ta lite kort i en halvtimma ;D Sen fotade mamma mig, jag visade upp mig för mina kusiner, och Matilda utbrister "du ser juh ut som askungen" >,< 

Sen åkte jag jenny och sara iväg, vi fick chilla lite på golfbanan tills vår bil kom och hämtade oss :) Sen bar det iväg i världens bilkö, hamnade bakom tord och emmy, så jag satt och smsa med tord all the time typ >,<

Kom in till bjertorp, gick ett varv, fick världens godaste välkomstbubbel ! ;D
Sen mingel på baksidan och fotografering, MASSA KORT ! :D blev det under hela kvällen ;)
Sen mat, världens godaste vin drack vi ;) lr det godaste jag någonsin druckit.
sen mingel, korttagning, och DANS  <3<3<3
PUSS på kvällen, ville aldrig att det skulle ta slut, men det gjorde den. Jag kmr sakna alla såå ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0