and my heart is set on you

tjaaaa,

var kvällen kanoners eller vad !?!?!
Började med att jag gjorde iordning håret här hemma och sminket. Sen kom min mamma hem så vi åkte och handlade kvällsmat. Slängde i mig två smörgåsar i smörgåsgrillen, sen tog jag min väska med min blommiga klänning och smycken i och drog iväg i 150 till fkp för jag var sen -.- as usual :P

Sen hämtar jag jenny, som också var seeeg eftersom hennes strykjärn hade börjat brinna. Hon fick lite smått panik när hon såg vad jag hade på mig, men jag lugnade henne och sa att jag ska vara mer uppklädd än shorts och linne.

Kom till Lollo, jag bytte om, vi satt och chillade lite på henne altan. Sen bar det av till Frida men innan så åkte jag och tog ut pengar :) Kom till Frida där var okså Malin Hillman "Mongo".

Sen kom vi till Husaren där var det livat som bara den, så kul när det är en massa människor man känner och massa människor man inte känner och alla är så himla sociala och trevliga :D

Raggningsrepliken som alla trodde funkade den kvällen var " Nej men HEEEEEJ! Det var såå längesen, vad heter du nu igen?! " hahahaha goes :P Många kramar fick man iallfall :P

Dissarna jag körde med var:
1. Du är för kort för mig
2. Du är jättesnygg men jag orkar inte just nu
3. huvudskakning, och/eller armbåge i magen

Sen spelades grease låtarna och jag bara måste se på dem snart, filmerna alltså :P

TACK för en helt kanoners kväll :P Imorgon ska jag inspektera mina skador noggrannare, är mest rädd för mitt låsta knä, men förflyttnigen av benen i handen är inte goa heller, iof är inte mina tår så jätteglada de heller.

Pusss ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0