bara bort

usch, varför säger jag bara. just nu har jag precis allt jag någonsin velat ha, och så upptäcker jag att jga inte vill ha det längre. vad gör man då eller ? EE så uttråkad på allt nu känner jag, måste hitta ngt nytt att fördriva tiden med. Längtar till min lilla (o)planerade roadtripp genom Sverige som börjar med siktet Öland, sen typ sthlms trakten och sen vidare för ett besök i Norge, men why not stanna på fler ställen, typ örebro, karlsborg, osv osv.

förstörde mitt älskade halsband idag :( ska laga det imorgon, det måste gå att laga, det står för allting jag är just nu, jag vet att man inte ska fästa sig vid materiella saker, el ngt överhuvudtaget egentligen. Men DET måste bara gå att laga.

men men, jag måste bara bort härifrån, den här veckan så måste jag hitta på ngt att sysselsätta mig med och styra bort tankarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0