chilles dag lr

tjaaaa :)

har jag gjort ngt annat än att chilla idag eller ? SVAR nej, det har jag inte gjort och deet har varit underbart, har suttit fastklistrad vid datorn hela dagen. Fixat alla program jag behöver fixat snygg bakrundbild osv osv. Dargit över både det ena och det andra, så ikväll kanske man ska kolla på vampire diarys serien igen :D

Just nu är jag så taggad på att gå ut igen, bara fixa iordning sig och dra ut och leva livet lite :P Men ska ju snart ut igen så det är lugnt :P Kan spara mitt taggande fram tills dess:)

Har inte vågat kolla på mina tår än :S de är helt misshandlade tror jag. Knät har cp'at loss hela dagen, låst sig om vartannat. Kan inte figurera vad som har hänt, men min hand är helt normal, jag har inte kännt av några mer hoppningar av ja vad fan det var som hoppade.

Sen kan ju tyskland gå och skämmas, förlora mot serbien :S Fy för dem !!

ska äta grillat ikv, mums. Har även precis skjutsat min syster i fkp där hon ska äta tacobuffe (Y) nice. måste jga okså göra ngn gång snart.

men men nu var maten klar.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0