filmkväll

heeeej, :)
jag soov till kl 14.00 idag, fast kom ju hem vid 03.00-03.30 tyyp. så jag tycker att det är förståeligt. ^^
Det var jättekul igår att jobba, fast jag gjorde rätt många fel så det var tur att jag hade Ronja bredvid mig, och jag var jötte nervös, det var la därför det blev så mkt fel.

Svårast  var la att dela ut /ta pengar i slutet efter ett spel. så mycket att hålla koll på säger jag bara.

Men tack till alla som hade förstående med mig, för min seghet och mina tabbar.

Idag har jag inte gjort så mkt, vaknade, skrev lite med folket på msn, gick upp och åt, och nu sitter jag och kollar film. Måste gå och duscha snart också. Eftersom ikväll ska jag in till fkp och se på film, och jag kan verkligen inte se ut som jag gör nu. Fast orkar nog inte göra iordning håret särskillt mycket så blir nog bara att sätta upp det i en vanlig tofs.

Borde nog göra det snart så att det hinner torkar innan jag åker. Vi ska se på Bountu hunter hoppas jag, den verkar as bra :P Vet dock inte vad jag ska ha på mig heller, just nu har jag mina leggins med nitar, ett rött linne och en vit stickad stor tröja över. Kanske duger, det är ju inte som om man skulle ut och fest och såå lix ;D

På tal om festa, är så grymt party sugen så att det inte är sant nu alltså, shit alltså, bara måste ut känner jag ^^, På midsommar ska jag nog ha min vita klänning med blommor på, eller den gammelrosa med blommor.., tål att tänkas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0