go kväll har jag hört

nu ska jag la dra mig neråt mot min säng ! ;) kanske ta med en kopp te och bara ligga och mysa i sängen med mina vampire diaries böcker ! för att bli lite upp peppad igen. 

Imorgon ska jag till skövde och hämta min älskade lilla blivande dator ! :D jag längtar la. sen såå. jaaa, vad ska man göra sen, hört att det är ålle på kvällen, men ofta att jag drar dit eller ? nee, hittar la på ngt annat :D

hoppas att allt kmr gå bra här i livet och vill bara snabbspola till umeå ! hoppas på canada okså men kan inte göra annat än att hålla tummarna ! annars tar vi frankrike :P 

har kommit på värsta idéen okså ska bara fifulera lite med therese :D och kolla om hon kan fixa't :P

ska nog börja måla lite igen, var ju ett tag sen man gjorde det, kmr vara helt ringrostig och slänga ett och annat block i väggen precis som alltid .. sen en roadtripp till nya Nelly nästa vecka (Y) känner att det behövs :D har tre platser kvar i bilen ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0