helt åt helvete

Om studentdagen och balen tillhörde de bästa dagarna i mitt liv, så är idag lätt en av de sämsta dagarna.

Börjar med att jag måste upp tidigt som fan för att jag skulle till ungdomsmottagningen, försov mig, så fick stressa = ingen frukost !   Kom till ungdomsmottagningen, yey ! -.-

Muntligt prov i rättskunskap för att få betyget G i det ! Så jävla ovärt ! 

Sen har jag sagt upp mig från mitt jobb -.- så nu rullar inte pengarna in längre. aka ingen lägenhet för mig om jag inte skaffar ett nytt fort som fan ! 

Kom hem ! 

Nu har jag stängt in mig på mitt rum, men en chipspåse, en flaska vin och cider. Ska tröstäta och titta på shutter iland. Och jag funderar på att aldrig mer komma ut ! För just nu, ät jag längst ner på deppstegen! 

Lär la bli tjock i sommar också !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0