keep on dreaming

Jag har haft samma dröm nu i snart en vecka, grejen med denna är att den kommer upp så fort jag blundar, eller så fort jag sitter och inte har någt att göra. Det är som om det förföljer mig både dag och natt och jag får ingen ro. Jag måste få bort den, även om det inte är en mardröm som vill jag inte ha den hos mig för att den betyder för mycket och jag vill inte att den ska göra det.

Så som alltid när jag har något som fastnat på hjärnan så ska jag måla av den, jag ska måla av en scen ur det som alltid är väldigt tydlig. Så hoppas jag att den försvinner fort. Än så länge har jag bara målat tre av karaktärerna, och nu ska jag börja på den fjärde personen, vilket är väldigt svårt, för jag har alltid svårt att måla av personer som betyder mest för mig.

Då vet ni, blir ni fult av målade av mig, som inte alls ser ut som er, ja då tycker jag om er väldigt mkt.

Och jag kan inte gå vidare om jag inte målar honom, då blir allt fel. Det är fler personer med i bilden, många fler, men jag måste gå i en viss ordning. Det är hemskt. Men jag tänkte att jag lägger upp bilden här på bloggen då den är klar. Jag hoppas ingen tar illa upp, och som sagt, ju fulare och mer olika er själva ni är på bilden desto mer känslor har jag för er.

Det tär verkligen på psyket att måla bilden, men det tär mer på det om jag fortsätter drömma.

Snart ska jag gå och göra iordning mig, inför kvällen, först skjutsa systeryster sen hem och äta och sen jobba jobba. Är la hemma runt tre i natt skulle jag tro :P Eller strax innan :)

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0