killar är som ..

Sitter här och fifulerar lite, och jag har just insett att just nu när jag spanar in killar och flörtar så är det inte för att jag ser dem som framtida pojkvänner, utan det är mer som om de är eventuella leksaker som jag kan ha kul med. Eller eventuella plånböcker som betalar mina drinkar... eller eventuella pennor som skriver upp mig på VIP listor.

Inte särskillt nice av mig, men alltså nee, jag är inte sugen på en pojkvän just nu, jag vet inte, jag vill inte ha en relation för då är man inte fri att göra som man vill. Man måste alltid vara på sin vakt, t ex "är ok att dansa så här nära" "kramar jag personen för länge nu" "en kindpuss är inte ok" "sänder jag ut fel signaler" Osv osv osv.

PALLA ?! Finns stunder då jag längtar ihjäl mig efter en pojkvän, men just nu, NEJ TACK ... (kan vara champagnen som talar) tihihihi... :D

Nu ska jag bara ha kul :P ... Så får vi se vad som dyker upp ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0