knasiga drömmar

Tjaaaa, läget lr :D
Har haft så konstiga drömmar på sistånde, jättejobbgit att drömma dem, men askul efteråt.

I nat t ex drömde jag att jag skulle hämta ut nya p-piller. Och å hade de värsta förhöret på apoteket innan man fick ut dem. Och jag var hos en manlig apotekare lite sliskig sådär, och han frågade vad jag tyckte om jordgubbar, vad min pojkvän hade för strumpor på sig, om jag trivdes med att vi har växlande årstider i Sverige. Asså det var helt sjukt, och jag svarade på alla frågor precis som om det var det mest självklara i hela världen.

Sen tidigare har jag även drömt om att jag blev jagad av en huggorm, sen flyttade den här huggormen in hos oss, och jag fick flytta ut :S Mogen dröm, min ormfobi som spökar. >,<

Sen har jag även drömt att en kompis åkte till Karibien, och jag blev jättesur för vi skulle umgåtts då, men nej då, så jag skällde ut honom på telefonen och sen fick jag en svindyr telefonräkning. HAHAH den drömmen var rätt go har jag hört.

Sen drömde jag att en killkompis hade blivit tjock :O och när jag skulle krama honom blev han bara fetare och fetare så jag begravdes av fett. HAAHHAA

Det är kul med drömmar, vilken fantasi jag måste ha eller :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0