lite som Carrie Bradshaw



Tjaaa, igår såg jag på Satc 2 innan jag skulle somna :p
Det var kul det var den, ibland har man behov av att se en tjejfilm ^^,

Jag tog upp det bara för att just nu känner jag mig lite som Carrie, sitter vid datorn, smuttar på ett glas champagne och skriver. ;) Men där tar nog likheterna slut, visst jag älskar att shoppa okså :)
Sen är vi nog inte lika alls ;) Många säger att de är en typisk Samantha, eller Charlotte. Men jag har ingen aning om vem jag är mest lik. Har inte heller funderat på det heller. Jag hoppas inte att jag är en Samantha, för när jag är 30 vill jag ha en man, 2 barn och ett eget hus.

Jag är så oerhört stressad över något just nu, men kan inte komma på vad det är för något. Jag är ledig imorgon till att göra precis vad jag vill, jag har fått lön. Jag har hela livet framför mig.

Jag kanske ska ta en tripp till skövde lr gbg imorgon... Nej jag ska sola, det ska ju bli fint väder ute, sen ska jag nog träna. har varit duktig nu, så ska la fortsätta med det :P Målet är ju att bli i absolutaste topptrim inför min oplanerade jättespontana roadtripp :P Beräknas åka runt den 6e lr 7e juli :D

men puss på er . ha det gött för ikv kör jag absolut ingenstans ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0