massa mygg

tjenna säger jag bara vad mygg det finns. För många som vill äta upp mig okså, så länge de håller sig till er andra så fine for me, men inte när det är jag som är middag.
så jag drog tidigt från grillningen, skam på mig.. men men. Hellre det än fullspäckad med myggisbett på studenten :D
sitter nu och chillar lite med musiken till vän. Ska la gå och lägga mig snart tror jag, första gången jag lägger mig i rimligare tid än hela förra veckan xD Shit jag tar la inget seriöst längre, var uppe till kl halv 3 och dagen efter hade jag jobbintervju.. (Y) Kanoners är la allt man kan säga.
Den som väcker mig innan kl 12.03 imorgon lär ju bli uppklådd säger jag bara, måste ta igen all förlorad sömn.
Min halsduk luktar grillrök :S Hahaha bara för jag satte mig mitt i röken, det var ett försök till att bli av med myggen för jag har hört att de avskyr rök, fast de måste nog älska mig mer. Så bara så ni vet, mitt blod är väldigt eftertraktat därför jag sover med mitt vitlöks halsband och mitt kors :D
såg just ett reptoage om en liten indonesisk pojke  på två år som rökte 40 cigaretter om dagen. Och fick han inte det så dunkade han huvudet i väggen tills han fick en  cigg. :S stackarn !
jag är glad att jag inte har just det beroendet, även om mina andra beroenden inte är så lyckade >,<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0