sänk kraven -.-

HELVETE HELLER att jag tänker göra !

Mina krav är alldeles utmärkta när det gäller killar, kompisar och mat. Varför ska jag sänka kraven bara för att jag inte hittat den perfekta nu. :S 

Har fått det rådet från många nu (ett råd jag själv ALDRIG kommer att ge). men hallå eller så jävla schyst mot personen man gör det mot ?! blir bara sååå irriterad när jag tänker på det. 

Hur låter det egentligen, vad har man för tro på sig själv då "Neee men jag kommer aldrig att kunna få ngn bättre så jag får väll nöja mig med det"

FRAMTIDENS raggningsreplik "Hej, du är inte min drömkille, men jag kommer aldrig hitta något bättre, och knappast du heller, ska vi gifta oss och skaffa barn som antagligen kommer att bli fula med tanke på dina gener"

Är det framtiden så vet jag inte riktigt om jag vill vara med i den. Jag är en av dem som tror på den äkta kärleken, och att alla har sin drömpartner där ute. 

Min är en blåögd fotbollsspelande läkarstudent, men tjockt lockigt blond hår. Och jag vet att en dag kommer han, och helvete heller att jag kmr nöja mig med ngt mindre. Jag tänker inte vara tillsammans med ngn för att jag vill ha ngn vid min sida, snacka om att uttnyttja en person till max.

Hur kan man sänka kraven för att hitta sin äkta kärlek?! Hur kan det vara äkta kärlek då!  

Jag tycker att alla har sänkt kraven överlag på allt, inte bara på sin drömprins. Utan även kompisar, mat, kläder, bilar, ALLT !! 

Men ge ALDRIG det rådet till ngn !! Att man ska nöja sig med något mindre ! Man ska satsa stort och framförallt SATSA PÅ DET DU VILL HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0