Sommar och sol beställt till max! :D

Åhh vilket underbart väder :P ska la dra och sola lite hade jag tänkt :) Ska bara hitta ngt att knyta runt håret, för färgen får absolut inte blekas under några omständigheter ! :S
Var i skolan idag, klippte upp mitt lilla lås, där inne hade jag bara en massa skräp, + ett paraply och några franskaböcker.  Slängde precis allt i närmsta papperskorg förutom paraplyt och franskan.
HUr många busvisslingar har ni fått idag då? Själv har man fått två (A) HAHAHA. Lite kul tycker jag, kul att bli uppskattad, även när man inte fixat till sig till max. använda dock min så söta nya klänning idag, över ett par jeansshorts och mina gladiatorsandaler med liten kilklack ;) + mina röda solisar :D
Träffade Jenny på sta'n och sen drog jag hem. Du väntas solen ! :D
Sen tagga tagga togaparty med klassen ! Jag är kransmakare ;) Ska göra lika grymma kransar som hattmakaren i alice i underlandet gör hattar :D
Pussen ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0