sommar och sol

idag har jag varit ute i solen från att jag vaknat tills nu typ.. läst ut sista boken i the vampire diaries serien :P sånt jättebra sluuut <3 men ska sluta läsa sådana böcker för man blir ju alldeles kär av dem :D

nu längtar jag till stugan, vattnet och alla bra känslor man får där. som en frizon.

min chef ringde, dags för mitt andra praktik pass på onsdag. :P hahaha jag ska absolut inte göra om de tabbar jag gjorde förra gången >,< hahaaha gud nej :P

åhhh musik + sol = happiness :D:D:D måste gå och hitta på ngt känner jag, men det är fortfarande för varmt för min lilla planerade löprunda... :) kanske en promenad först skulle sitta fin ! är så fest sugen, nu igen ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0